Krótki poradnik. Jak założyć konto bankowe?
Szczęśliwy ten, kogo problemy nie imają się podczas używania produktów bankowych. Zdarza się jednak, że w banku nie zagra coś tak, jak powinno. Na przykład zostanie nam naliczona nieprawidłowo opłata, bądź nasza dyspozycja złożona w banku nie zostanie przez ten zrealizowana. Sposobem na dochodzenie swoich racji może być reklamacja.
Posiadanie rachunku w banku stało się standardem, praktycznie każdy ma choćby jedno konto. Mimo tego część banków żadnych standardów nie spełnia i nadal niewiele sobą reprezentuje. To od tego zaczyna się walka klienta z bankiem…
Reklamacja w banku nie przyniosła oczekiwanego przez Ciebie skutku? (Przeczytaj: Jak poszczególne banki rozpatrują reklamacje? ) Zatem czas skontaktować się z rzecznikiem klienta.
W tym artykule znajdziesz m.in. odpowiedzi na pytania: 1) Kim jest Rzecznik Klienta w banku? 2) Czym zajmuje się instytucja rzecznika klienta? 3) Jakie banki posiadają takiego opiekuna? 4) Które banki planują zatrudnienie na stanowisku takiej osoby, a które nie?
Nawet najlepsze maszyny popełniają błędy i czasami ulegają awarii. Zdarza się, że wpłacając pieniądze przez wpłatomat, ten niespodziewanie przestanie odpowiadać, albo wyświetli komunikat o błędzie. I co wtedy?