Siła reklamacji

O sile, jaką potrafi mieć reklamacja złożona w banku...

 

reklamacje

 

 

Siła reklamacji

Pod koniec września złożyłem reklamację w T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank, która dotyczyła nagminnego, kilkudziesięciominutowego opóźnienia w dostarczaniu mi e-maili z saldem konta.


Po niespełna miesiącu otrzymałem informację, że Bank skontaktował się z odpowiednią, tu cytat: „jednostką merytoryczną”, gdzie dowiedział się, że wysyłka powiadomień działa prawidłowo. Tyle też wyjaśnień otrzymałem ja.


Wynik: od czasu odpowiedzi na moją reklamację (czyli już przeszło dwa tygodnie), e-maile przychodzą średnio po minucie, góra dwóch. A ja głęboko wierzę (oby nie ślepo), że nie jest to kwestia przypadku. icon wink

 

 

 

Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak pisać skuteczne reklamacje, zapraszam do lektury wpisu: Reklamacja w banku - porady

Napisaliście reklamację? Warto dowiedzieć się: Jak poszczególne banki rozpatrują reklamacje?

Czasem nawet najlepsza reklamacja nie przynosi skutku, wtedy warto zwrócić się do rzecznika klienta w banku.

 

    Otlewski-portret-miniŁukasz Otlewski, 30 października 2014