mBank: Fałszywy komunikat dot. bezpieczeństwa

Fałszywy komunikat dotyczący bezpieczeństwa, próba oszustwa na klientach mBanku

Klienci mBanku w ciągu kilku ostatnich dni mogli napotkać nowy komunikat związany z pozornym testowaniem oraz zmianą dostawcy usług GSM w mBanku na T-Mobile.

mBank ostrzega, że treść tego komunikatu nie została wygenerowana przez bank, lecz wskutek działania szkodliwego oprogramowania na komputerze użytkownika.


W przypadku wygenerowania poniższej wiadomości, nie należy wprowadzać otrzymanego SMS-a, ani podejmować żadnych dalszych kroków zasugerowanych w komunikacie.

W celu uzyskania szczegółowych informacji mBank prosi o nawiązanie kontaktu z mLinią pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 800.

Przypominamy, że przed potwierdzeniem jakiejkolwiek operacji na rachunku bankowym należy uważnie przeczytać SMS-a z kodem, aby upewnić się, że dotyczy on właściwej akcji.

Tak wyglądała próba oszustwa:

 

fałszywy-komunikat-bezpieczenstwo-mbank

 


Źródło: blog mBank